måndag, april 16, 2007

Dagens kids


Ja herregud hur de håller på, ungdomarna. Vissa är dock älskvärda. Ett exempel på en sådan är Floridabon Cory Bold. Han är väldigt ung, född 88 och gör så jävla bra remixer att jag dör. Marios Go remixat av Cory Bold är det bästa jag hört i år, plus att han också gjort fina syntiga remixer av Cassie och Ciara. Att han nämner både Cybotron och Hall & Oats som influenser, gör allt ännu bättre.

När vi ändå är inne på kids måste jag säga att senaste Nöjesguiden slår rekord i att vara töntig med alla jävla "klubbkids som ser ut som cp'n"-artiklar. Jag tycker att alla oavsett kön från och med nu ska klä sig i bylsig men funktionell overall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du med på Nas på berns andra juni? jag tänkte gå. biljetterna släpps 25 april 09.00. Sen spelar Kevin Saunderson i källaren samma kväll kan bli hur hårt som helst. kram

YGR sa...

Det låter jättekul. Kostar det vansinnigt mycket?

Anonym sa...

Japp. bara nas kostar 45o spänn, sen kostar väll inträde till källaren efter typ 100, fast det är ju mest nas man vill se.