söndag, november 02, 2008

Jag är tillbaka


Nu tänker jag börja blogga igen. Alla undrar förstås hur det kommer sig att jag inte gjort det på länge, då jag förr i tiden bara sprutade ur mig geniala och magnifika inlägg som både var revolutionerande bildkonst- samt språk- och idémässigt. Eller ja, det handlade väl kanske mer om i-landssurande, undermåliga bilder som kunde varit gjorda av en utvecklingsstörd i paint, samt att slå in öppna dörrar, men det var god terapi för mig. Därför ska jag nu börja igen. Kanske dock med lite mindre ambitiösa inlägg, men förhoppningsvis fler istället. Anledningen till att jag inte bloggat är förstås inte att jag är lat. Jag är en lika prestationsinriktad vinnare och gogetter som vilken annan random 20 something-svensk i Alliansens Sverige, och skulle aldrig ta det lugnt och låta min avgrundsdjupa ångest hinna ikapp mig. Jag försöker dock göra klart en skiva med mitt band och prioriterar det lite. Det fungerar ofta lite som på bilden ovan.

Inga kommentarer: